Внутрішній аудит

Система забезпечення якості освіти це процес або сукупність процесів, які прийняті на національному та вузівському, в т.ч. кафедральному рівнях для забезпечення якості освітніх програм і кваліфікацій випускників, які присуджуються здобувачам вищої освіти усіх рівнів.
Метою системи забезпечення якості освітньої діяльності структурних підрозділів університету є створення та підтримка умов для якісної підготовки конкурентоспроможних на ринку праці висококваліфікованих фахівців відповідного рівня, що здатні до ефективної професійної діяльності й готові до постійного професійного зростання, соціальної і професійної мобільності. 
В університеті функціонує система управління якістю (СУЯ), яка вперше сертифікована у 2018 р. У 2023 р. університет успішно пройшов черговий сертифікаційний аудит на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015. Сертифікаційний орган DQS GmbH, Germany, реєстраційний номер сертифікату DE 31400225 QM15, дійсний до 28.05.2026 р. Сфера діяльності: надання послуг у галузі вищої освіти, наукова, науково-технічна діяльність. 
Система забезпечення якості освіти в ТНТУ базується на “Положенні про систему внутрішнього забезпечення якості Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя” - наказ №4/7-968 від 01.11.2019 (https://docs.tntu.edu.ua/base/document?id=463)
Викладачі кафедри інжинірингу машинобудівних технологій к.т.н., доц. Ткаченко І.Г. та к.т.н., доц. Радик Д.Л. є фахівцями в області СУЯ.

Image
Image

Система забезпечення якості освіти передбачає наступні завдання та функції:

  1. Ініціювання, розроблення, затвердження, моніторинг, перегляд і припинення Освітніх програм в університеті здійснюються прозоро, відповідно до Положення про порядок розроблення, затвердження, моніторингу та припинення освітніх програм Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя - наказ №4/7-965 від 01.11.2019 зі змінами від 18.09.2020 - наказ №4/7-668 від 25.09.2020 (https://docs.tntu.edu.ua/base/document?id=466)
  1. Здобувачі вищої освіти усіх рівнів беруть участь у розробленні та вдосконаленні Освітніх програм, оцінці їх компонентів та якості викладання.
  2. Процедури доступу до навчання за Освітніми програмами, оцінювання, присвоєння кваліфікацій, визнання результатів попереднього формального та неформального навчання, визнання результатів навчання за освітніми деклараціями є чітко визначеними, прозорими та забезпечують установлення відповідності/невідповідності демонстрованих здобувачем освіти результатів навчання вимогам відповідної Освітньої програми
  3. Кафедра забезпечує необхідний рівень кваліфікації науково-педагогічних працівників шляхом підвищення їх кваліфікації.
Image