Внутрішній аудит
Система забезпечення якості освіти це процес або сукупність процесів, які прийняті на національному та вузівському, в т.ч. кафедральному рівнях для забезпечення якості освітніх програм і кваліфікацій випускників, які присуджуються здобувачам вищої освіти усіх рівнів.
Метою системи забезпечення якості освітньої діяльності структурних підрозділів університету є створення та підтримка умов для якісної підготовки конкурентоспроможних на ринку праці висококваліфікованих фахівців відповідного рівня, що здатні до ефективної професійної діяльності й готові до постійного професійного зростання, соціальної і професійної мобільності.
В університеті функціонує система управління якістю (СУЯ), яка вперше сертифікована у 2018 р. У 2023 р. університет успішно пройшов черговий сертифікаційний аудит на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015. Сертифікаційний орган DQS GmbH, Germany, реєстраційний номер сертифікату DE 31400225 QM15, дійсний до 28.05.2026 р. Сфера діяльності: надання послуг у галузі вищої освіти, наукова, науково-технічна діяльність.
Система забезпечення якості освіти в ТНТУ базується на “Положенні про систему внутрішнього забезпечення якості Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя” - наказ №4/7-968 від 01.11.2019 (https://docs.tntu.edu.ua/base/document?id=463)
Викладачі кафедри інжинірингу машинобудівних технологій к.т.н., доц. Ткаченко І.Г. та к.т.н., доц. Радик Д.Л. є фахівцями в області СУЯ.
Система забезпечення якості освіти передбачає наступні завдання та функції:
-
Ініціювання, розроблення, затвердження, моніторинг, перегляд і припинення Освітніх програм в університеті здійснюються прозоро, відповідно до Положення про порядок розроблення, затвердження, моніторингу та припинення освітніх програм Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя - наказ №4/7-965 від 01.11.2019 зі змінами від 18.09.2020 - наказ №4/7-668 від 25.09.2020 (https://docs.tntu.edu.ua/base/document?id=466)
-
Здобувачі вищої освіти усіх рівнів беруть участь у розробленні та вдосконаленні Освітніх програм, оцінці їх компонентів та якості викладання.
-
Процедури доступу до навчання за Освітніми програмами, оцінювання, присвоєння кваліфікацій, визнання результатів попереднього формального та неформального навчання, визнання результатів навчання за освітніми деклараціями є чітко визначеними, прозорими та забезпечують установлення відповідності/невідповідності демонстрованих здобувачем освіти результатів навчання вимогам відповідної Освітньої програми
-
Кафедра забезпечує необхідний рівень кваліфікації науково-педагогічних працівників шляхом підвищення їх кваліфікації.